Polityka prywatności serwisu www..amza.com.pl
Informacje ogólne
Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Użytkowników w związku z korzystaniem przez nich z serwisu www.amza.com.pl.
Administratorem danych osobowych zawartych w serwisie jest AMZA s.c. Artykuły biurowe i szkolne z siedzibą w Oleśnicy przy ul. Sucharskiego 4, NIP 911-194-02-83 REGON 020639413.
Dane Osobowe przetwarzane są na podstawie zgody wyrażanej przez Użytkownika oraz w przypadkach, w których przepisy prawa upoważniają Administratora do przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub w celu realizacji zawartej pomiędzy stronami umowy.
Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniach w następujący sposób:
poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje
poprzez gromadzenie plików “cookies” [patrz polityka plików “cookies”].
Serwis zbiera informacje dobrowolnie podane przez użytkownika.
Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu kontaktu z Klientem.
Dane osobowe pozostawione w serwisie nie zostaną sprzedane ani udostępnione osobom trzecim, zgodnie z przepisami Ustawy o ochronie danych osobowych.
Do danych zawartych w formularzu przysługuje wgląd osobie fizycznej, która je tam umieściła. Osoba ta ma również praw do modyfikacji i zaprzestania przetwarzania swoich danych w dowolnym momencie.
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany w polityce ochrony prywatności serwisu, na które może wpłynąć rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozwój naszego serwisu internetowego. O wszelkich zmianach będziemy informować w sposób widoczny i zrozumiały.
W Serwisie mogą pojawiać się linki do innych stron internetowych. Takie strony internetowe działają niezależnie od Serwisu i nie są w żaden sposób nadzorowane przez nasz serwis. Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności oraz regulaminy, z którymi zalecamy się zapoznać.
Polityka cookies
Opisana polityka plików cookies lub podobnych technologii odnosi się do wszystkich stron internetowych oraz aplikacji na urządzenia mobilne, w aktualnie przeglądanej domenie.
Ciasteczka (ang. cookies) - niewielkie informacje tekstowe, wysyłane przez serwer WWW i zapisywane po stronie użytkownika (zazwyczaj na twardym dysku). Domyślne parametry ciasteczek pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Ciasteczka są stosowane najczęściej w przypadku liczników, sond, sklepów internetowych, stron wymagających logowania, reklam i do monitorowania aktywności odwiedzających.
Wykorzystujemy pliki cookies w celu:
umożliwienia korzystania z Panelu Klienta,
umożliwienia korzystania z Programu Partnerskiego,
dostosowania serwisu do preferencji użytkowników,
pozyskiwania anonimowych danych dotyczących sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z serwisu,
ułatwienia użytkownikom poruszania się po stronach serwisu i korzystania z niego,
zapewnienia standardów bezpieczeństwa.
Stosujemy pliki cookies "stałe" oraz "sesyjne". Pliki cookies "stałe" pozostają w przeglądarce internetowej urządzenia do czasu ich usunięcia przez użytkownika bądź do z góry ustalonego czasu określonego w parametrach pliku cookies. "Sesyjne" pliki cookies pozostają w przeglądarce do momentu jej wyłączenia lub wylogowania się ze strony internetowej na której zostały zamieszczone.
Pliki cookies wykorzystywane są również przez podmiot współpracujący – Google Inc. Wykorzystujemy usługi Google Analytics oraz YouTube, które legitymują się własną polityką prywatności:
Polityka ochrony prywatności Google Analytics > http://www.google.pl/intl/pl/analytics/privacyoverview.html
Polityka ochrony prywatności YouTube > http://www.google.pl/intl/pl/policies/privacy/
Wszystkie nowoczesne przeglądarki pozwalają na włączenie bądź wyłączenie mechanizmu ciasteczek (domyślnie zazwyczaj jest on włączony). Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookie, może zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.
Wyłączenie obsługi cookies może znacznie utrudnić lub uniemożliwić korzystanie z wielu stron internetowych.
Informacje na temat zmiany ustawień dotyczących ciasteczek w poszczególnych przeglądarkach dostępne są na poniższych stronach:
Chrome > http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647
Firefox > http://support.mozilla.org/pl/kb/W%C5%82%C4%85czanie%20i%20wy%C5%82%C4%85czanie%20obs%C5%82ugi%20ciasteczek
Internet Explorer > http://support.microsoft.com/kb/196955
Opera > http://help.opera.com/Windows/12.10/pl/cookies.html
Safari > http://support.apple.com/kb/PH5042
Instrukcje dla urządzeń mobilnych:
Android > http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647
Blackberry > http://docs.blackberry.com/en/smartphone_users/deliverables/32004/Turn_off_cookies_in_the_browser_60_1072866_11.jsp
iOS (Safari) > http://support.apple.com/kb/HT1677?viewlocale=pl_PL
Windows Phone > http://www.windowsphone.com/pl-pl/how-to/wp7/web/changing-privacy-and-other-browser-settings
Klauzula informacyjna dla osób fizycznych w związku z podjęciem kontaktu za pomocą poczty
elektronicznej.
Administratorem danych osobowych w związku z prowadzoną korespondencją jest AMZA s.c. Artykuły biurowe i szkolne, ul. Sucharskiego 4, 56-400 Oleśnica. W sprawie przetwarzania danych mogą Państwo skontaktować się z Administratorem pisząc na adres
e-mail: biuro@amza.com.pl.
Cel i podstawa prawna przetwarzania danych:
Administrator przetwarza informacje kontaktowe o nadawcach i adresatach korespondencji emailowej, zawarte w treści tej korespondencji, w celu:
- umożliwienia kontaktu e-mailowego z administratorem oraz podejmowania
kontaktu z adresatami,
- dokumentowania ustaleń dokonywanych z klientami, kontrahentami, innymi
osobami,
- przyjmowania pism, zgłoszeń i wniosków w formie elektronicznej, np. skarg,
reklamacji, innych wniosków,
- ochrony przed roszczeniami oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń.
Podstawą prawną przetwarzania jest nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
polegający na prowadzeniu korespondencji kierowanej do nas w związku z naszą działalnością
gospodarczą.
Okres przechowywania danych
Korespondencję przechowujemy przez okres niezbędny do należytego i rzetelnego wywiązywania się
z realizacji celów, o których mowa w ust. pkt 3 powyżej, odpowiednio dla każdego celu z osobna,
chyba, że wiadomości zawierają treść istotną dla dochodzenia roszczeń lub obrony przed
roszczeniami, wówczas wybrane wiadomości będziemy przechowywać do 6 lat, czyli do terminu
przedawnienia roszczeń, a w przypadku wszczęcia ewentualnego postępowania sądowego również
po tym terminie. art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Prawa osób
W związku z przetwarzaniem przez nas danych osobowych mają Państwo prawo do:
a. żądania dostępu do swoich danych osobowych,
b. żądania sprostowania swoich danych osobowych,
c. żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
d. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania Pani/Pana danych,
e. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w razie
uznania, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa.
Podanie przez Państwa danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie może uniemożliwić
kontynuowanie korespondencji.
Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.